Διώξτε το άγχος και τις κρίσεις πανικού

Το άγχος και οι κρίσεις πανικού είναι μια ψυχική διαταραχή, όπου ένα άτομο φοβάται σκέφτεται ακριβώς τι μπορεί να του συμβεί και μπορεί ακόμα και να τρομάξει. Αυτός ο φόβος είναι τόσο έντονος που οδηγεί πολλές φορές ακόμα και στον πανικό. Αν έχετε οτιδήποτε σχετίζεται με το άγχος, τότε θα πρέπει να αποφύγετε με οποιονδήποτε τρόπο να σκέφτεστε αυτό που σας φοβίζει και να βρείτε λύση, ώστε να ηρεμήσετε και να νιώσετε καλύτερα. Τώρα πως θα γίνει αυτό, θα το δούμε παρακάτω.


Συνήθως νιώθετε σαν να έχετε παραλύσει και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα, ενώ έχετε "παγώσει" απο το φόβο, με αποτέλεσμα οι κρίσεις πανικού να γίνονται ολοένα και πιό έντονες. Η διαταραχή αυτή, μπορεί να επιτεθεί σε οποιαδήποτε στιγμή. Είναι όλα μέσα στο μυαλό σας. Αν συνεχώς φοβάστε και περιμένετε πως θα έχετε άγχος ή κάτι σχετικό με αυτό, τότε αυτό θα συμβεί ξανά και ξανά.

Το συναίσθημα της ανησυχίας προέρχεται από το μυαλό σας. Σύμφωνα με μελέτες που ασχολούνται με το άγχος και τις κρίσεις πανικού, υπάρχουν τουλάχιστον δύο περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την αίσθηση του φόβου και του άγχους. Προκαλούν ένα μηχανισμό άμυνας μέσα στο μυαλό που θα αντιδράσει σε περίπτωση άγχους και πανικού.
Υπάρχουν τρόποι για να αντιμετωπιστεί το άγχος και ο πανικός, αναγνωρίζοντας πρώτα απ'όλα τα συμπτώματα.

1. Απλά θυμηθείτε να παίρνετε αργές και βαθιές αναπνοές.
Κρατήστε για λίγο την αναπνοή σας και εκπνεύστε αργά και σταθερά, δημιουργώντας μια ηρεμία στο μυαλό και το σώμα σας. Αυτός είναι και ο λεγόμενος διαλογισμός (βασικά βήματα).

2. Μην βιάζεστε και μην πιέζετε πολύ τον εαυτό σας για να τελειώσετε γρήγορα την άσκηση.

3. Σκεφτείτε ότι μπορείτε να σταματήσετε το κάπνισμα, τον καφέ, και το ποτό για παράδειγμα. Αυτό μπορεί να σας φανεί δύσκολο, αλλά τουλάχιστον θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε αργά και σταθερά για να καταφέρετε να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα στην άμεση αντιμετώπιση του άγχους και του πανικού.

Αυτά είναι τα πιό βασικά και άμεσα αποτελέσματα (εκτός απο την παρουσία κάποιου ειδικού), που μπορείτε να πετύχετε μόνοι σας. Να ξέρετε ότι. δεν μπορείτε και δεν πρέπει να επιτρέψετε στο παρελθόν ή σε οτιδήποτε άλλο σας αγχώνει, να σας εμποδίσει να προχωρήσετε μπροστά και με ηρεμία στη ζωή σας.

Σιγουρευτείτε οτι έχετε την αγάπη, την κατανόηση και την υποστήριξη της οικογένειάς σας ή κάποιου φίλου, που θα σας βοηθήσουν να προχωρήσετε μπροστά και να αντιμετωπίζετε τις κρίσεις πανικού με ηρεμία. Ακόμα καλύτερα θα ήταν να μπορούσατε να τις εξαλείψετε τελείως, αλλά σαν άνθρωποι, έχουμε και τις αδυναμίες μας κάποιες φορές.

Μην ξεχνάτε οτι είναι και θέμα υγείας. Το άγχος και οι κρίσεις πανικού, μόνο κακό μπορούν να κάνουν στο σώμα και την ψυχή μας!  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...