Πονοκέφαλος - Πως να απαλλαγείτε



Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν πονοκεφάλους, είτε έχουν ήπιες ενοχλήσεις ή έντονες, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο ενοχλητικό. Η θεραπεία ποικίλλει ανάλογα με το είδος του πονοκεφάλου που αντιμετωπίζετε.


Εδώ είναι μερικές γρήγορες συμβουλές, καθώς και μακροπρόθεσμες λύσεις για να σταματήσετε τον πόνο πριν γίνουν χειρότερα τα πράγματα.

1. Πάρτε ένα παυσίπονο. Τα περισσότερα παυσίπονα θα σε ανακουφίσουν για περίπου 30 λεπτά, αν τα πάρετε αμέσως μόλις αρχίσετε να αισθάνεστε τον πονοκέφαλο.

2. Να πίνετε άφθονο νερό. Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε πονοκέφαλο, ειδικά αν έχετε κάνει για κάποιο λόγο εμετό. Πιείτε ένα ποτήρι νερό αμέσως μόλις το κεφάλι σας αρχίζει να πονάει, και να συνεχίσετε να πίνετε μικρές γουλιές κατά τη διάρκεια του πόνου και θα δείτε πως θα αισθάνεστε σταδιακά να υποχωρεί. Αποφύγετε όμως να πίνετε καφέ, αλκοόλ, και ποτά που περιέχουν πολύ ζάχαρη. Πιείτε απλά νερό.

3. Βρείτε ένα ήσυχο σκοτεινό μέρος για να ηρεμήσετε. Εάν μπορείτε, ξαπλώστε και χαλαρώστε για τουλάχιστον 30 λεπτά. Κλείστε τα μάτια, σβήστε τα φώτα και επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας (αργά και σταθερά). Χρειάζεστε απόλυτη ηρεμία και ησυχία. Αν είστε αναγκασμένοι να βρίσκεστε στον ίδιο χώρο μαζί με άλλους ανθρώπους, να τους εξηγήσετε πως έχετε πονοκέφαλο και να ζητήσετε να είναι πιό ήσυχοι για να ηρεμήσετε. Ρυθμίστε τη θερμοκρασία του δωματίου. Μερικοί άνθρωποι μπορούν να χαλαρώσουν μόνο σε ένα δροσερό δωμάτιο, ενώ άλλοι προτιμούν έναν πιό χώρο. Όταν πάτυε για ύπνο, βεβαιωθείτε ότι το κρεβάτι σας είναι άνετο και ότι το κεφάλι σας στηρίζεται σε μια θέση που δεν αυξάνετε η ένταση στο λαιμό σας.

4. Χρησιμοποιήστε ένα δροσερό πανί (βρεγμένο με κρύο νερό) πάνω στο μέτωπό σας. Αυτό, μπορεί να βοηθήσει τα αιμοφόρα αγγεία να συστέλλονται, πράγμα το οποίο θα μπορούσε να απαλύνει λίγο τον πόνο από τον πονοκέφαλο. Βάλτε μια υγρή πετσέτα σε μια κλειστή πλαστική σακούλα και τοποθετήστε την στην κατάψυξη για 30 λεπτά. Βγάλτε την και τοποθετήστε την στο μέτωπό σας - η πετσέτα θα είναι και αυτή κρύα και έτσι η σακούλα θα κρατήσει την παγωμένη υγρασία μακριά από το δέρμα σας.

5. Τρίψτε το κεφάλι, το λαιμό και τους λοβούς των αυτιών σας με απαλές κινήσεις μασάζ, για να βελτιωθεί η κυκλοφορία και να ανακουφιστείτε από την ένταση. Κάντε τις κινήσεις με αργούς ρυθμούς και κυκλικά.

6. Κάντε σεξ. Όχι μόνο μπορεί να μειώσετε την πίεση του αίματος, αλλά θα διεγείρετε και την απελευθέρωση της ορμόνης ωκυτοκίνης, η οποία με τη σειρά της θα ενισχύσει την απελευθέρωση των ενδορφινών, που είναι και τα φυσικά "παυσίπονα" του σώματος.

7. Τεχνικές χαλάρωσης. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν μια ποικιλία από τεχνικές και κόλπα για να σταματήσουν τον πόνο. Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με τις διάφορες τεχνικές διαλογισμού, που περιλαμβάνουν και τα εξής: Διαλογισμό. Προσευχή. Βαθιά αναπνοή. Οπτικοποίηση.

Αυτές είναι μερικές γρήγορες συμβουλές για γρηγορότερη ανακούφιση από τον πονοκέφαλο.  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...