Το γάλα και η διατροφική του αξία

Το γάλα είναι πολύ σημαντικό να περιλαμβάνεται στην καθημερινή μας διατροφή, αφού έχει αποδειχτεί πως τα θρεπτικά του συστατικά είναι πολύτιμα για τον οργανισμό μας.


Βοηθάει στην υψηλή πίεση, σε συμπτώματα εμμηνόπαυσης, στην οστεοπόρωση, σε κακοήθεις όγκους, στα εμφράγματα και στην υψηλή χοληστερίνη.

Τα ενεργά θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται στο γάλα είναι: ασβέστιο, ποτάσσιο και βιταμίνη D.

Το ασβέστιο και η βιταμίνη D, εμποδίζουν την εμφάνιση οστεοπόρωσης και διατηρούν τα οστά σε καλή κατάσταση, ενώ το ασβέστιο εμποδίζει και την υψηλή πίεση.

Όπως αναφέραμε, το γάλα είναι σημαντικό στην καθημερινή μας διατροφή, όμως, όσοι από εσάς δεν μπορείτε να το πιείτε σκέτο, τουλάχιστον προσθέστε το στον καφέ, στα δημητριακά ή σε άλλα φαγητά που θέλετε.

Προσέξτε το γάλα να έχει χαμηλά λιπαρά και όχι να είναι πλήρες, καθώς αυξάνονται οι κίνδυνοι για ένα από τα παραπάνω συμπτώματα που προαναφέραμε.

Συμπεριλάβετε λοιπόν το γάλα στη διατροφή σας.


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...